Wafelbak 2024 - Wafels bestellen

Geplaatst op 12 maart 2024

Het is weer zo ver! De ouders, leden en leiding van Scouts Prins Boudewijn bakken weer heerlijke wafels. Met het verdiende geld willen we verder investeren in ons nieuw gebouw. Met de rest van de winst willen we graag de groepsreis op Paasmaandag sponseren. We staan zondag 24 maart op de zondagsmarkt van Wetteren, en verkopen de hele dag aan huis. Daarnaast kunt u ook wafels bij ons bestellen zodat je zeker bent van een pakje! Deze kan je afhalen op de scouts op zondag 24 maart tussen 14u en 18u. Bestellen kan via het bestelformulier! Alvast bedankt!