Eetfestijn: HerfstBBQ

Geplaatst op 21 oktober 2024

Met veel plezier nodigen we jullie uit om, samen met ons, de voetjes onder tafel te schuiven op ons jaarlijks eetfestijn op zondag 24 november. Ook dit jaar serveren we een BBQ in herfstsfeer! Jullie zijn welkom vanaf 11u30 in de oude refter van het Sint-Gertrudiscollege. Inschrijven kan tot zaterdag 16 november.

Na lang weggeweest komen de acts van alle takken terug! Elke tak zal op het Herfstfeest zelf een act voorzien voor de ouders, niet te missen dus!

Voor de volwassen komt het op 22 euro. Voor een kind tot 14 jaar vragen we 16 euro.

Tenslotte kost het voor een kind tot 6 jaar, 12 euro. Voor iedereen is er een vegetarische optie voorzien, dit komt op dezelfde prijs neer maar moet wel op voorhand doorgegeven zijn (zie bij bestelling).

Naar jaarlijkse traditie zijn we op zoek naar vrijwilligers die een taart, cake of andere dessert willen bereiden voor ons dessertbuffet. Interesse om een heerlijk dessert te maken? Laat dan iets weten via vzw@scoutswetteren.be of stuur een berichtje naar +32 471 81 87 47.

Inschrijven voor het eetfestijn kan via deze link: https://shop.stamhoofd.be/herfstfeest-scouts-prins-boudewijn-wetteren/