Spaghettiavond JIN '06

Geplaatst op 12 maart 2024

Dag ouders, leden en sympathisanten

Naar jaarlijkse traditie nodigen we jullie uit op onze spaghettiavond. Dit is ten voordele van het buitenlands kamp van de Jin. Dit jaar is onze bestemming zowel het mooie Albanië als het warme Griekenland!

Op zaterdag 13 april verwelkomen we jullie graag voor een heerlijke spaghetti à volonté met een dessertje en een koffie! Er is ook een vegetarische optie voorzien. Voor beide opties betaal je 17 euro. Voor kinderen jonger dan 12 jaar betaal je slechts 13 euro.

Voor wie er zaterdagavond jammer genoeg niet bij kan zijn, niet getreurd! We voorzien onze spaghettisaus namelijk ook per liter aan een prijs van 12 euro. Deze kan zaterdag 13/04 tussen 15u en 17u worden opgehaald op het Sint-Gertrudiscollege of zondag 14/04 om 14u en van 17u00 tot 17u30 op de scouts (startuur en einduur scouts).

WAAR?

In de oude refter van het Sint-Gertrudiscollege Wetteren. Wegvoeringstraat 21, 9230 Wetteren.

WANNEER?

Zaterdag 13 april. We werken in twee shiften: één om 17u30 en één om 19 uur. Dus je kan kiezen vanaf wanneer je komt smullen.

Inschrijven of bestellen kan via volgende link:

We hopen jullie massaal te mogen verwelkomen!

Scoutieve groetjes

JIN’06